als enige marketeer op de BigCommerce technische team, Grace Estle beschouwt zichzelf als een eenhoorn.
In haar huidige rol als Senior Brand Manager creëert ze een werkgeversmerk voor ons technische team om talent aan te trekken en te behouden.
BIGTeam Spotlight: Grace Estle
Hoe heeft Estles jarenlange merkmarketingervaring haar in deze rol gebracht? Lees verder om erachter te komen.
Hoe ben je in de e-commerce-industrie terechtgekomen?
Grace Estle: “Ik heb het grootste deel van mijn marketingcarrière doorgebracht in meer traditionele sectoren zoals media, telecommunicatie en productie. Mijn passie ligt echter bij techniek.
“Mijn vorige werkgever, Zip Co. (een koop nu, betaal later service), schakelde mijn expertise in om hen te helpen hun Australische en Amerikaanse bedrijven om te vormen tot één uniform merk. Deze functie onthulde een nieuwe weg voor mij en ik ben dankbaar dat ik nu deel uitmaak van het BigCommerce-team.”
Wat maakt BigCommerce een geweldige plek om te werken?
GE: “Om het simpel te zeggen, onze cultuur is de reden waarom we allemaal samen gedijen. Mijn rol is uniek en ik moet kunnen samenwerken met teamgenoten in andere functies om succesvol te zijn. Iedereen die ik ben tegengekomen is ongelooflijk gastvrij en ondersteunend.
“Bovendien zetten we ons volledig in voor diversiteit en inclusie met personeelsgroepen, toegewijde evenementen en een geweldig netwerk van teamgenoten die deze filosofie naleven en ademen.”
Wat is het meest bevredigende aspect van uw rol?
GE: “Omdat ik gefocust ben op het aantrekken van talent, zijn mijn marketingdoelen gericht op het ontwikkelen van een merk dat op een zeer zinvol niveau contact maakt met ons team en potentiële kandidaten. Ik geniet van het opbouwen van relaties, zowel intern als extern, en deze rol heeft me in staat gesteld om dit te doen.”
Wat zijn je passies buiten het werk?
GE: “Ik ben een kunstenaar, dus ik buig mijn creatieve kant op veel manieren. Ik ben zangeres, auteur van kinderprentenboeken, kok en decorator van suikerkoekjes. Onlangs ben ik overgestapt op een nieuw canvas en begon ik verouderde meubels om te toveren tot modernere stukken.”
Waar shop je het meest online?
GE: “De laatste tijd heb ik veel gereedschap gekocht voor mijn onderneming om meubels te flippen. Ik vind het echter heerlijk om de beste deals voor technische gadgets te vinden.”
Wat vind je het meest fascinerend aan e-commerce?
GE: “Ik vind het leuk om te zien hoe bedrijven zichzelf pushen om de best mogelijke winkelervaring voor hun klanten te creëren. Deze verbeteringen kunnen van alles zijn, van app-updates tot realtime meldingen over wanneer een product arriveert. Dit landschap verandert regelmatig en ik sta altijd versteld van nieuwe technologieën die online winkelen nog gemakkelijker maken.”
Waar zie jij de toekomst van e-commerce?
GE: “Ik verwacht een reeks technologische ontwikkelingen die van e-commerce de meest efficiënte en gemakkelijke methode zullen maken.
“Ik voorspel bijvoorbeeld dat drones veel van mijn pakketten zullen gaan bezorgen, waardoor de levertijden worden verkort tot uren in plaats van dagen. Ik stel me ook voor dat we nog meer betalingsopties beschikbaar zullen hebben naarmate cryptocurrencies meer grip krijgen.”
credit : Source link